Shut Downloader

Hidup mati semula.
Tiada kata secantik bahasa.
Apa kau rasa kiranya tugasan berubah-ubah dari masa ke semasa?
Hari demi hari menanti keputusan yang tepat namun masih tiada.
Kepala aku pening melihat laman blog ini.
Habis madu sepah dibuang.
Membuat aku menyampah.
Macam sampah.
Aku terdiam sejenak.
Apa yang perlu aku lakukan.
Kerja aku telah siap.
Esok akan aku jalani temu janji bersama pihak Hong Kong Shanghai Bank of Commerce.
Diharapkan segalanya lancar.
Tidak ingin diriku membuang masa melayan tetamu.
Aku bukanlah pelayan bar.
Kehidupanku seperti biasa.
Tamatnya waktu pejabat.
Aku akan melayan cerita Supa Strikas.
Bersama Adnan Sempit kemudian.
Berehat dan BerJimi Asmara buat seketika.
Melayan perasaan hiba yang berdebar-debar.
Esok akan terpampanglah keputusannya di muka depan laman sesawang tersebut.
Diharapkan aku berjaya melepasi persoalan pertama.
Aku bukanlah seorang polis.
Selamat malam cikgu.